Fitnessprat.no  

Gå Tilbake   Fitnessprat.no > Hovedforumer > Trening > Dogg`s place !

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 18-06-2005, 18:58   #1
Yngwie
Gold Member

Yngwie sin avatar

Medlem siden: 11-2004
Alder: 22
Yngwie er et navn kjent av alleYngwie er et navn kjent av alleYngwie er et navn kjent av alleYngwie er et navn kjent av alleYngwie er et navn kjent av alleYngwie er et navn kjent av alleYngwie er et navn kjent av alleYngwie er et navn kjent av alleYngwie er et navn kjent av alle
Exclamation DC: Et svar til Rippedchef (Videreføring av Paying your dues)

DC: Et svar til Rippedchef (Videreføring av Paying your dues)
Av DC, Oversatt av HST

©FITNESSPRAT

Takk til Ambiguous som hjalp meg med noen setninger lille meg ikke mestret.

Rippedchef, Jeg tror at du leste alt for dypt i posten min. Jeg tror på at bodybuilding er, OG BARE ER, 1 time om dagen, 3 dager i uka (Ved siden av den obligatoriske kjedelige spisingen). Her er mitt poeng: Gjør det skikkelig eller ikke gjør det i det hele tatt. Hvis du virkelig vil jobbe den ene timen 3 ganger i uka for å nå målet ditt, tren så tungt du klarer og få i deg alle nødvendige måltider.

Ved siden av det må du ha en avslappet livsstil og kunne holde på med andre interesser. Jeg blir så lei av folk som sier at de vil gjøre noe, men som aldri tenker ordentlig igjennom det eller legger en plan for å nå målet. Om noen som helst på dette forumet (ved siden av deres treninger 3 ganger i uka og nødvendige måltider) tenker på å satse på bodybuilding 24/7, ville jeg ha sagt at du er en stakkars jævel som trenger psykologisk hjelp til å bli mindre selvopptatt - Det er ingen tvil om det.

Dette er som personen som sier "Jeg vil eie mitt eget firma", men som aldri gjør et forsøk - Eller noen som forteller alle og enhver at de vil finne den store kjærligheten, men som aldri gjør et forsøk på å lete.

Du misforstår budskapet i "Paying your dues" (Oversetter: En av DC sine artikler). Det betyr er ikke 24/7 bodybuilding i det hele tatt. Det handler om å gjøre ting så riktig som det kreves i løpet av den lille tiden av uka (Oversetter: 1 time 3 ganger i uka, og spising) bodybuilding burde oppta deg. Om noen på dette forumet sier at de vil bli en god bodybuilder, finne en god kone, eie sitt eget firma med suksess, og hjelpe folk som trenger det - da forventer jeg at de gjør det som en nødvendig for å oppnå det:
1) Bli en god bodybuilder (3-5 timer i uka med korrekt trening (ikke bare gjør bevegelsene "slapt" og tro at du kommer til å lykkes) og 6 måltider hver dag)
2) Bli en god sjekker, og gjøre deg selv ledig på markedet, samt lære deg å finne gode kvaliteter i kvinner du møter på veien til å finne drømmekvinnen.
3) Ta sjangsen på å åpne din egen bedrift, studere, researche og gjøre hva du har lært for å gjøre det bra.
4) Strekke deg langt og være barmhjertig mot folk som trenger det.

Det er mulig denne posten kan se ut til å være et angrep på mange 35-45 år gamle kroppsbyggere, men det er ikke meningen. Meldingen skal egentlig lyde: OK, du er 35-45 år og vil nå målet ditt nå, men du har tullet bort 10-15 år. Du stresser veldig fordi du har tullet bort så mange år for å nå dette målet, og hvis du virkelig vil nå det, må du gjøre absolutt alt riktig og starte med det med en gang. (Jeg gjentar: 1 times trening 3 ganger i uka og 6 måltider hver dag).

Også er det mannen som bare har spist 3-4 måltider om dagen og hoppet over resten av måltidene, som ikke gir alt på treningene, og som plutselig får øynene opp i en alder av 33 år, etter å ha kastet bort 13 år. Om jeg fortalte alle at jeg ville bli en doktor etter high school og deretter gjorde elendig innsats på skolen (Hoppet over timer, tullet vekk timer og festet hele tiden), og deretter fant meg selv 10 år senere uten utdannelse, ville jeg angret. Det ville ikke vært noen god plan å ikke gjøre det som trengs for å doktor om man utdanner og satser på å bli det. Det samme gjelder bodybuilding!

Sist endret av Yngwie : 20-06-2005 kl 18:34
Offline:   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg