Fitnessprat.no  

Gå Tilbake   Fitnessprat.no > Diverse > Diskusjon

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 29-09-2006, 19:23   #1
norge1
Nytt medlem

Medlem siden: 04-2006
norge1 har skrudd av ryktefunksjon
det er ikke lett å være mann :)

http://www.freakforum.nu/forum/showthread.php?t=72245

FUCK OFF norge1
Offline:   Svar med sitat
Gammel 29-09-2006, 19:40   #2
MrMuscle
Administrator

MrMuscle sin avatar

Medlem siden: 03-2002
Sted: Tønsberg
Alder: 31
MrMuscle elefantastiskuberMrMuscle elefantastiskuberMrMuscle elefantastiskuberMrMuscle elefantastiskuberMrMuscle elefantastiskuberMrMuscle elefantastiskuberMrMuscle elefantastiskuberMrMuscle elefantastiskuberMrMuscle elefantastiskuberMrMuscle elefantastiskuberMrMuscle elefantastiskuber
Send en melding via MSN til MrMuscle
Dame: Ser jeg tjukk ut i denne?
MrMuscle: I motsetning til alt det andre du går i mener du?

eller

MrMuscle: Har du ikke øyne i hodet selv?

eller

MrMuscle: Ja.

Seriøst, visst et kvinnfolk SPØR slike dumme spørsmål så må du bare si det værste du kan tilbake, så kanskje de lærer å tenke før de sier slikt Og du får fred hehe.
Gammel 29-09-2006, 19:44   #3
Petra Pan.
MOAHAHAAAA!!!

Petra Pan. sin avatar

Medlem siden: 06-2006
Sted: det blide sørlandet
Alder: 25
Petra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt rykte
Fælt som hun skulle slå ham da! Er det vanlig?
Gammel 29-09-2006, 19:45   #4
pippi
Silver Member

Medlem siden: 02-2006
Sted: England/Stavanger/Kristiansand
Alder: 26
pippi er et navn kjent av allepippi er et navn kjent av allepippi er et navn kjent av allepippi er et navn kjent av allepippi er et navn kjent av allepippi er et navn kjent av allepippi er et navn kjent av allepippi er et navn kjent av alle
Håper ikke det er vanlig.. i så fall er jeg veldig feil... hm...
Gammel 29-09-2006, 19:51   #5
Twinflower
Banned

Twinflower sin avatar

Sted: I faresonen
Twinflower er et navn kjent av alleTwinflower er et navn kjent av alleTwinflower er et navn kjent av alleTwinflower er et navn kjent av alleTwinflower er et navn kjent av alleTwinflower er et navn kjent av alle
Dame: Får denne kjolen meg til å se feit ut?
Twin: Nei, det er alt fettet som får deg til å se feit ut.
Gammel 29-09-2006, 20:04   #6
Fitnessfrosk
Silver Member - III

Medlem siden: 03-2004
Fitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt av
vis ei kjerring i det heila tatt trenger og spør det spørsmålet så er hun feit.
Gammel 29-09-2006, 20:28   #7
Petra Pan.
MOAHAHAAAA!!!

Petra Pan. sin avatar

Petra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt ryktePetra Pan. har et berømt rykte
Veldig godt poeng! Med mindre hun har alvorlige vrangforestillinger.
Gammel 29-09-2006, 20:38   #8
PG*
Athletic Fitness utøver

PG* sin avatar

Medlem siden: 03-2005
Sted: Trondheim
Alder: 34
PG* elefantastiskuberPG* elefantastiskuberPG* elefantastiskuberPG* elefantastiskuberPG* elefantastiskuberPG* elefantastiskuberPG* elefantastiskuberPG* elefantastiskuberPG* elefantastiskuberPG* elefantastiskuberPG* elefantastiskuber
Jenter begynner jo bare å grine hvis en sier de er feite når de spør...

1.pl AF +180cm Oslo GP 2010
3.pl FF Sandefjord Open 2010
8.pl NM AF +180 cm Sandefjord Open 2009

Blogg må man ha..
Gammel 29-09-2006, 21:23   #9
Rock
Jesus - III

Rock sin avatar

Medlem siden: 10-2002
Rock elefantastiskuberRock elefantastiskuberRock elefantastiskuberRock elefantastiskuberRock elefantastiskuberRock elefantastiskuberRock elefantastiskuberRock elefantastiskuberRock elefantastiskuberRock elefantastiskuberRock elefantastiskuber
regnes det som vold når en jente slår en mann egentlig.
Gammel 29-09-2006, 21:29   #10
pippi
Silver Member

Sted: England/Stavanger/Kristiansand
pippi er et navn kjent av allepippi er et navn kjent av allepippi er et navn kjent av allepippi er et navn kjent av allepippi er et navn kjent av allepippi er et navn kjent av allepippi er et navn kjent av allepippi er et navn kjent av alle
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Rock Vis innlegg
i mitt hode: ja, definitivt
Gammel 29-09-2006, 21:54   #11
Rock
Jesus - III

Rock sin avatar

Rock elefantastiskuberRock elefantastiskuberRock elefantastiskuberRock elefantastiskuberRock elefantastiskuberRock elefantastiskuberRock elefantastiskuberRock elefantastiskuberRock elefantastiskuberRock elefantastiskuberRock elefantastiskuber
en jente klemte meg også luktet hun røyk så sa jeg ikke klem meg du lukter pyton, så klappet hun til meg hehe..så tenkte hadde jeg vært en idiot, ekstremt voldelig og hissig... så kan jeg jo banke henne nå..men da hadde jeg aldri fått medhold.

Så da blir det slik --- de svake kan skade de sterke fordi de svake får medhold...what...weird.
Gammel 29-09-2006, 23:58   #12
Stålballa
Den anale hevneren

Stålballa sin avatar

Medlem siden: 05-2003
Stålballa elefantastiskuberStålballa elefantastiskuberStålballa elefantastiskuberStålballa elefantastiskuberStålballa elefantastiskuberStålballa elefantastiskuberStålballa elefantastiskuberStålballa elefantastiskuberStålballa elefantastiskuberStålballa elefantastiskuberStålballa elefantastiskuber
Jeg har blitt klappet til massevis av ganger, pleier som regel bare å le dem opp i trynet! Da holder de enten kjeft eller så er det bare å hoppe unna for det velkjente ballesparket
Gammel 30-09-2006, 00:21   #13
wolter
Silver Member

wolter sin avatar

Medlem siden: 02-2004
Sted: solkysten
Alder: 24
wolter er et navn kjent av allewolter er et navn kjent av allewolter er et navn kjent av allewolter er et navn kjent av allewolter er et navn kjent av allewolter er et navn kjent av alle
Hvis damer ikke klarer å ta til seg ett ærlig svar når de spørr om ett spørsmål, bør de lære seg å ikke spørre..

Hva er vitsen at menn svarer når de får "kjeft" for å svare ærlig..?..

Min Profil

http://s1.gladiatus.no/game/c.php?uid=56766
Gammel 30-09-2006, 00:46   #14
BOB
Silver Member

Medlem siden: 06-2003
BOB har et berømt rykteBOB har et berømt rykteBOB har et berømt rykteBOB har et berømt rykteBOB har et berømt rykteBOB har et berømt rykteBOB har et berømt rykteBOB har et berømt rykteBOB har et berømt rykteBOB har et berømt rykteBOB har et berømt rykte
Sitat:
Desverre så regnes det ikke slik nei i dagens feministiske og mannehatende samfunn der den metroseksuelle mannen nærmest har blitt det nye ideal.

Bare les i avisene, du hører aldri om de tilfellene hvor en kvinne mishandler mannen sin:-)
Gammel 30-09-2006, 08:09   #15
Royb
Bronse Member

Royb sin avatar

Medlem siden: 07-2004
Sted: Mo i Rana
Royb er et navn kjent av alleRoyb er et navn kjent av alleRoyb er et navn kjent av alleRoyb er et navn kjent av alleRoyb er et navn kjent av alleRoyb er et navn kjent av alle
Sitat:
en jente klemte meg også luktet hun røyk så sa jeg ikke klem meg du lukter pyton, så klappet hun til meg hehe..så tenkte hadde jeg vært en idiot, ekstremt voldelig og hissig... så kan jeg jo banke henne nå..men da hadde jeg aldri fått medhold.

Så da blir det slik --- de svake kan skade de sterke fordi de svake får medhold...what...weird.
hadde hun gitt deg ett skikkelig slag med knytneven så kanskje, hvis hun faktisk er i stand til å gjøre skikkelig skade, men en fik? det får man tåle når man er stor og sterk mener nå jeg. Tåle i den forstand at man ikke banker henne på trass, det er jo fortsatt utrolig teit gjort av henne.

Min WSB logg.
Gammel 30-09-2006, 10:38   #16
Rock
Jesus - III

Rock sin avatar

Hehe asså jeg greier ikke å slå en jente, kanskje dytte litt forsiktig.

Men likestilling er jo likestilling?
Gammel 30-09-2006, 10:51   #17
worbid
Gold Member

worbid sin avatar

Medlem siden: 05-2004
worbid uberuberuberworbid uberuberuberworbid uberuberuberworbid uberuberuberworbid uberuberuberworbid uberuberuberworbid uberuberuberworbid uberuberuberworbid uberuberuberworbid uberuberuberworbid uberuberuber
Oh dear. Denne "ZERO"-greia... Viral marketing på sitt verste

I har ikkje sjølironi!

"Jeg forbyr meg selv fra å svare på ethvert innlegg fra Worbid heretter." -Arralou, 8. desember 2007 (showpost.php?p=510047)

"Har så klart worbid på ignore" -Arralou, 9. september 2008 (showpost.php?p=590367)
Gammel 30-09-2006, 11:07   #18
Petra Pan.
MOAHAHAAAA!!!

Petra Pan. sin avatar

Sitat:
Hehe asså jeg greier ikke å slå en jente, kanskje dytte litt forsiktig.

Men likestilling er jo likestilling?
Om det er likestilling eller ikke så forandrer det alikevel ikke det faktum at når vi slår dere så er det som en mygg som biter, men slår dere oss så knuser dere oss. Det er ikke likt etter min mening...
Og likestilling har nesten blitt til en stygg sak, et skjellsord i visse sammenheng. Det er likeverd vi er ute etter.
Gammel 30-09-2006, 11:11   #19
Rock
Jesus - III

Rock sin avatar

Nehei det er gjør vondt når dere slår også...det kan gi merker eller blåveis..og det er mange gutter..maaaaange gutter på 170cm og 59kg som lett hadde fått juling av de fleste jenter...

Så om vi er likeverdige burde gutten kunne slå tilbake egentlig.

Jenter er jo ikke noe spesielt snillere enn gutter?
Gammel 30-09-2006, 11:17   #20
Petra Pan.
MOAHAHAAAA!!!

Petra Pan. sin avatar

Vi er ikke snillere, men utfallet blir ofte mer fatalt for oss om vi blir "banket". Men det er klart, dere bør jo ikke finne dere i hva som helst. Men å holde seg for god for å slå, det syns jeg er på sin plass , særlig om man veier mangfoldige kilo mer. Om det er ei kjerring som dæljer løs på dere så kan dere heller kaste henne over hekken, holde fast hendene (nei, forresten, glem den....), evnt. sette henne "på plass" på en mer human og mindre brutal måte. Eller ydmyke henne ved å le av henne når hun slår.... med forbehold om at da kan hun bli rasende eller begynner å grine
Gammel 30-09-2006, 11:33   #21
Christ
Holy blood - III

Christ sin avatar

Medlem siden: 10-2004
Sted: Ålesund
Christ er et navn kjent av alleChrist er et navn kjent av alleChrist er et navn kjent av alleChrist er et navn kjent av alleChrist er et navn kjent av alleChrist er et navn kjent av alleChrist er et navn kjent av alleChrist er et navn kjent av alle
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Petra Pan. Vis innlegg
Om det er likestilling eller ikke så forandrer det alikevel ikke det faktum at når vi slår dere så er det som en mygg som biter, men slår dere oss så knuser dere oss. Det er ikke likt etter min mening...
Og likestilling har nesten blitt til en stygg sak, et skjellord i visse sammenheng. Det er likeverd vi er ute etter.
Enda en grunn til at jenter bør trene, så kanskje det blir fair fight.
Burde iallefall gå bra mot alle fyrstikkguttene der ute

Gammel 30-09-2006, 17:51   #22
Rock
Jesus - III

Rock sin avatar

Men om en liten mann slår en stor mann da? kan ikke den store slå igjen?

Det er jo egentlig ikke likeverd eller likestilling på noen som helst måte.
Gammel 30-09-2006, 17:56   #23
Frode-Falch
Dr Low kick

Frode-Falch sin avatar

Medlem siden: 11-2004
Sted: Saltdal
Frode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykte
Send en melding via MSN til Frode-Falch
Det er artig å lære jenter selvforsvar. Fordi de har faktisk mer brutale instinkter enn oss gutta. Det gjelder bare å vekke det til live først. Dessuten så slipper en dama unna med litt mer brutalitet enn hvis en mann står igjen som "vinneren" når politiet kommer.
Gammel 30-09-2006, 17:58   #24
Rock
Jesus - III

Rock sin avatar

Jeg ser ikke på jenter som spesielt svake i forhold til gutter...like mange jenter som trener aktivt osv. Så jeg mener om en jente slår en gutt burde gutten kunne slå, ferdig finale.
Gammel 30-09-2006, 18:01   #25
Frode-Falch
Dr Low kick

Frode-Falch sin avatar

Frode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykteFrode-Falch har et berømt rykte
Du bør, og skal ikke slå tilbake hvis en jente klapper til deg Rock. Ferdig med den saken.

Derimot hvis en jente angriper deg for å skade deg ordentlig (ja det kan skje), så har du full rett til å forsvare deg.
Gammel 30-09-2006, 18:02   #26
Rock
Jesus - III

Rock sin avatar

Nei jeg gjør det ikke, har aldri rørt en jente.

Men jeg mener at det burde være slik.
Gammel 30-09-2006, 18:13   #27
Frode-Falch
Dr Low kick

Frode-Falch sin avatar

Burde bli hva? Slik at du slår tilbake hvis du får deg en ørefik etter x-antall dårlige sjekketricks?
Gammel 30-09-2006, 18:14   #28
Rock
Jesus - III

Rock sin avatar

Eh..nei..slik at noen jenter ikke tror at de har eneetten til å beskylde/misbruke slå og herje og alikevel bli sett på som gode borgere mens menn blir kalt kriminelle når de gjør slik.

Sist endret av Rock : 30-09-2006 kl 18:17
Gammel 30-09-2006, 18:16   #29
Frode-Falch
Dr Low kick

Frode-Falch sin avatar

Vel det er jo en viss forskjell fra et slag fra en mann og en ydmykende ørefik fra en jente da. Men mindre man er en av de mer feminine homsene. men jeg skjønner hvor du vil hen.
Gammel 30-09-2006, 18:46   #30
fowler
Spiser mye egg og lever

fowler sin avatar

Medlem siden: 09-2003
Alder: 9
fowler uberuberuberfowler uberuberuberfowler uberuberuberfowler uberuberuberfowler uberuberuberfowler uberuberuberfowler uberuberuberfowler uberuberuberfowler uberuberuberfowler uberuberuberfowler uberuberuber
Hvis en kvinne fiker til en mann, har mannen da lov å fike tilbake med samme kraft? Ikke samme relative kraft, som f.eks. 80% av 1RM, men absolutte kraft.
Gammel 30-09-2006, 18:48   #31
Rock
Jesus - III

Rock sin avatar

har sett jenter banke gutter på utesteder, slå typene sine til blods osv hehe...så er nok mer fair enn folk tror.
Gammel 30-09-2006, 18:55   #32
worbid
Gold Member

worbid sin avatar

Medlem siden: 05-2004
worbid uberuberuberworbid uberuberuberworbid uberuberuberworbid uberuberuberworbid uberuberuberworbid uberuberuberworbid uberuberuberworbid uberuberuberworbid uberuberuberworbid uberuberuberworbid uberuberuber
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Frode-Falch Vis innlegg
Du bør, og skal ikke slå tilbake hvis en jente klapper til deg Rock. Ferdig med den saken.
Bør man ikke satse på å ikke slå eller klappe til noen som helst? Jeg ser ikke poenget med å slå til folk. Hvis jeg er i en situasjon der jeg ikke ville slått til en jente, hvorfor skulle jeg slått til hvis det var en mann i stedet?

Merkelig nok pleier jeg ikke å havne i situasjoner der jeg risikerer å bli slått, eller der jeg må slå selv. Hva feiler det meg?

I har ikkje sjølironi!

"Jeg forbyr meg selv fra å svare på ethvert innlegg fra Worbid heretter." -Arralou, 8. desember 2007 (showpost.php?p=510047)

"Har så klart worbid på ignore" -Arralou, 9. september 2008 (showpost.php?p=590367)
Gammel 30-09-2006, 18:59   #33
Frode-Falch
Dr Low kick

Frode-Falch sin avatar

Helt klart Worbid. Og det er jo hele poenget mitt. Men hvis du er iferd med å få juling som det heter på godt norsk, så er det på tide å forsvare seg. Enten ved å forlate faresonen hvis situasjonen tillater det, eller forsvare seg ved å bruke fysisk makt mot angriperen(e). Alle med sunn fornuft ser forskjellen.
Gammel 30-09-2006, 19:10   #34
fowler
Spiser mye egg og lever

fowler sin avatar

fowler uberuberuberfowler uberuberuberfowler uberuberuberfowler uberuberuberfowler uberuberuberfowler uberuberuberfowler uberuberuberfowler uberuberuberfowler uberuberuberfowler uberuberuberfowler uberuberuber
Nå har jeg aldri slått noen i hele mitt liv, men jeg synes likevel at hele "du skal aldri slå jenter" greia er utdatert BS.
Antageligvis har dette sitt opphav i den viten at de fleste menn er sterkere enn kvinner. Med denne ressonneringen, skal man heller ikke slå menn man antar er svakere enn en selv. Går vi videre ser vi da at jeg, med denne tankegangen, kun kan slå de som er like sterke eller sterkere enn meg selv. Det er meget tydelig at de fleste som slår på ingen måte følger denne regelen, da de som oftest vurderer situasjonen dit hen at de selv er den sterkeste part før de initierer fysisk håndgemeng. De som preker om "aldri slå jenter", sier altså dette rett og slett fordi jenter er jenter - de er svake og kan ikke ta vare på seg selv. Dette er jo mannsjovinistisk i aller høyeste grad. Vi bør alle "slå et slag" (pun intended) for likestillingen. I dag er det jo lørdag, dagen da kvinner og menn møtes på godt og vondt. Fik til en jente i dag, og vis at du ikke kjøper gammelt snikksnakk om kvinnens underlegenhet.

Seriøst: "Du skal aldri slå noen, med mindre du må forsvare deg selv. Da kan du slå hvem faen det måtte være", er vel et bedre alternativ?
Gammel 30-09-2006, 21:00   #35
Julenissen
Gold Member

Julenissen sin avatar

Medlem siden: 04-2002
Julenissen superduperuberJulenissen superduperuberJulenissen superduperuberJulenissen superduperuberJulenissen superduperuberJulenissen superduperuberJulenissen superduperuberJulenissen superduperuberJulenissen superduperuberJulenissen superduperuberJulenissen superduperuber
Sitat:
Nehei det er gjør vondt når dere slår også...det kan gi merker eller blåveis..og det er mange gutter..maaaaange gutter på 170cm og 59kg som lett hadde fått juling av de fleste jenter...

Så om vi er likeverdige burde gutten kunne slå tilbake egentlig.

Jenter er jo ikke noe spesielt snillere enn gutter?
Har blitt slått av en jente på en utplass,hun laddet med det hun hadde, med flat hånd.Det gjorde fan så vondt, så hele universet av stjerner.Var det fortjent?Jaaa
Gammel 30-09-2006, 23:08   #36
Fitnessfrosk
Silver Member - III

Medlem siden: 03-2004
Fitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt avFitnessfrosk har mye å være stolt av
Sitat:
Opprinnelig skrevet av Julenissen Vis innlegg
Har blitt slått av en jente på en utplass,hun laddet med det hun hadde, med flat hånd.Det gjorde fan så vondt, så hele universet av stjerner.Var det fortjent?Jaaa
og nå er han gift med na
Gammel 30-09-2006, 23:26   #37
Royb
Bronse Member

Royb sin avatar

Royb er et navn kjent av alleRoyb er et navn kjent av alleRoyb er et navn kjent av alleRoyb er et navn kjent av alleRoyb er et navn kjent av alleRoyb er et navn kjent av alle
Sitat:
Opprinnelig skrevet av fowler Vis innlegg
Seriøst: "Du skal aldri slå noen, med mindre du må forsvare deg selv. Da kan du slå hvem faen det måtte være", er vel et bedre alternativ?
Jeg vil si den passer bedre ja. hele poenget vil jeg si er at det må ligge en reel fare for skade på kroppen din for at slag tilbake skal kunne rettferdiggjøres. Det gjør ont når en jente på 5år slår deg om hun slår rett plass eller om du er uoppmerksom, det gir deg ikke rett til å smekke til henne fordet...

Når det gjelder Rocks problemstilling med at den lille mannen slår den store. Da vil det vel som regel være snakk om "å gå til angrep på, med seriøs skade som mål" og ikke en fik vil jeg tro, så da vil slag tilbake være gotatt som forsvar, men hvis han er i stand til det burde han jo helst nøytralisere den mindre mannen på andre vis enn slag men dette vil nokk i mange tilfeller være for mye å be om.

Og jeg mener nå enda at det ER forskjell på kvinner og menn. Det snakkes stygt om de "metrofile" mennene som diller seg som kvinnfolk men likestilling skal man ha... jeeses

Min WSB logg.
Gammel 01-10-2006, 03:51   #38
Animal
тянуть

Animal sin avatar

Medlem siden: 05-2006
Sted: Trondheim
Alder: 22
Animal elefantastiskuberAnimal elefantastiskuberAnimal elefantastiskuberAnimal elefantastiskuberAnimal elefantastiskuberAnimal elefantastiskuberAnimal elefantastiskuberAnimal elefantastiskuberAnimal elefantastiskuberAnimal elefantastiskuberAnimal elefantastiskuber
Send en melding via MSN til Animal
Sitat:
Vel det er jo en viss forskjell fra et slag fra en mann og en ydmykende ørefik fra en jente da. Men mindre man er en av de mer feminine homsene. men jeg skjønner hvor du vil hen.
Så ifølge deg har en kvinne rett til å fike til deg hvis du sier noe hun ikke liker?
Gratulerer med dagen

Dei for ifra nord
Mot ei anna tid
Bak låg brende ord
Framfor dei ei ny strid
Dei såg såg stormar i det fjerne
Men haldt fram og beint
Inn mot jordas kjerne
Gammel 01-10-2006, 04:29   #39
Frode-Falch
Dr Low kick

Frode-Falch sin avatar

Hvordan kom du frem til det?
Gammel 01-10-2006, 08:33   #40
Royb
Bronse Member

Royb sin avatar

Sitat:
Hvordan kom du frem til det?
Det var da en fornuftig konklusjon utifra at du ikke mener du kan banke gørra av henne for det

Edit: Når jeg fikk tenkt meg litt om så er det egentlig litt rart det der at det er generelt godtatt at en jente fiker til en som hun synes er frekk. Jeg syns det blir feil, men hvis mannen er klåete uten at hun vil det og ikke tar nei som svar så er en liten fik på sin plass (hvis situasjonen ikke tillater henne å bare gå sin vei).

Min WSB logg.
Gammel 01-10-2006, 12:40   #41
Petra Pan.
MOAHAHAAAA!!!

Petra Pan. sin avatar

Apropos klåing...
Jeg var ute på byen sammen med ei venninne. Vi var edrue, men i godt humør.
Midt i en samtale med min venninne så setter det seg en fyr ned ved siden av meg og prøver å få hendene sine opp under kjolen min (nei den var ikke lårkort...). Jeg tar vekk hendene hans og spør hva faen det er han driver med, og foreslår fast at han burde sette seg en annen plass. Mannen fortsetter å grafse og tar tak i puppene mine!!! Han gir seg ikke før jeg tar tak i håret hans, smeller hue hans i veggen og brøler mine meninger om slik oppførsel. Burde han da ha lov til å utøve fysisk vold mot meg tilbake?
Gammel 01-10-2006, 12:44   #42
fowler
Spiser mye egg og lever

fowler sin avatar

Sitat:
Opprinnelig skrevet av Petra Pan. Vis innlegg
Apropos klåing...
Jeg var ute på byen sammen med ei venninne. Vi var edrue, men i godt humør.
Midt i en samtale med min venninne så setter det seg en fyr ned ved siden av meg og prøver å få hendene sine opp under kjolen min (nei den var ikke lårkort...). Jeg tar vekk hendene hans og spør hva faen det er han driver med, og foreslår fast at han burde sette seg en annen plass. Mannen fortsetter å grafse og tar tak i puppene mine!!! Han gir seg ikke før jeg tar tak i håret hans, smeller hue hans i veggen og brøler mine meninger om slik oppførsel. Burde han da ha lov til å utøve fysisk vold mot meg tilbake?
Og med det var vi tilbake igjen til spørsmål som: "Ser jeg feit ut i denne kjolen?"
Sirkelen er sluttet.
Gammel 01-10-2006, 12:44   #43
Rock
Jesus - III

Rock sin avatar

Nei..det er jo han som er en idiot og han fikk passende straff.

Jeg har forresten opplevd det samme mange ganger med jenter som tar hendene under genseren min og det er vanskelig å få dem til å slutte. Men som sagt hadde jeg blitt fengsla om jeg hadde reagert med vold og de hadde gått fri.
Gammel 01-10-2006, 12:44   #44
Petra Pan.
MOAHAHAAAA!!!

Petra Pan. sin avatar

De skulle hatt smikk på hånd.
Gammel 01-10-2006, 12:45   #45
Rock
Jesus - III

Rock sin avatar

hvorfor gjør jenter alltid sånn der...

.....

hehe hva betyr det
Gammel 01-10-2006, 12:47   #46
Rock
Jesus - III

Rock sin avatar

hehe men det ser jo ikke bra ut å smekke en jente offentlig...heller ikke så uvanlig at jenta forann meg i en kø plutselig kjenner på utstyret mitt hehe..det har fan meg skjedd 4-5ganger på byn, og småfulle jenter er ikke sexy uansett om de er fine.
Gammel 01-10-2006, 12:49   #47
fowler
Spiser mye egg og lever

fowler sin avatar

Poenget er at det eksisterer en latterlig dobbeltmoral når det gjelder vold og "paringsritualer".
Se for deg at ei jente kommer bort og tar et godt tak rundt Rocks jomfruelige fallos. Rock reagerer med å ta tak i håret hennes og skalle hodet hennes i veggen.
Vi vet alle at Rock ikke hadde sittet hjemme foran pc'en denne vakre søndags morgen dersom noe slikt hadde skjedd.
Gammel 01-10-2006, 13:02   #48
Rock
Jesus - III

Rock sin avatar

Hehe virker egentlig som rollene er snudd på byen nå..er jentene som tjafser og klår på de største utestedene i Oslo
Gammel 01-10-2006, 13:28   #49
Frode-Falch
Dr Low kick

Frode-Falch sin avatar

Sitat:
Opprinnelig skrevet av fowler Vis innlegg
Poenget er at det eksisterer en latterlig dobbeltmoral når det gjelder vold og "paringsritualer".
Se for deg at ei jente kommer bort og tar et godt tak rundt Rocks jomfruelige fallos. Rock reagerer med å ta tak i håret hennes og skalle hodet hennes i veggen.
Vi vet alle at Rock ikke hadde sittet hjemme foran pc'en denne vakre søndags morgen dersom noe slikt hadde skjedd.
Hehe hva er dette for noe? Enten mangler dere gode argumenter, eller så prøver dere å misforstå med vilje for å ha en diskusjon. coffee

Hvis dere mener det eksisterer en dobbelmoral fordi dere ikke kan slenge hodet til jenta i veggen fordi hun "klådde på deg", så tror jeg heller dere bare kan fortsette diskusjonen i fred. Da har jeg nok ikke så mye å tilføre diskusjonen.

For resten som kanskje misforsto meg så kommer t-skjeen her: Mannfolk bruker som oftest ikke ørefiker når de tar igjen fysisk. En real ørefik fra en jente gjør vondt.. Men den er svært skjelden ikke velfortjent. Hvis en jente går inn for å skade en gutt, så gjelder vanlige selvforsvarsregler og lover. Faktisk.
Gammel 01-10-2006, 13:48   #50
Rock
Jesus - III

Rock sin avatar

Hehe jeg ser ikke på dette som noe problem...jeg synes det bare er artig å diskutere alt mulig rart.

Men myten om at gutter på byen er fulle klåaper har snudd....det er plutselig jentene som er fullest og jævligst på byen...jentene har tatt guttas rolle og slår gutta på one night stands, fyll, kokain, slåssing, krangling, falling osv.
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg