Fitnessprat.no  

Gå Tilbake   Fitnessprat.no > Diverse > Diskusjon > Kjøp og salg

Svar

Trådverktøy Visningsmoduser
Gammel 15-04-2009, 16:38   #1
Lillegutt*
Silver Member

Lillegutt* sin avatar

Medlem siden: 02-2003
Sted: Ålesund / Oslo
Alder: 25
Lillegutt* is a jewel in the roughLillegutt* is a jewel in the roughLillegutt* is a jewel in the roughLillegutt* is a jewel in the roughLillegutt* is a jewel in the rough
Militære effekter: Goretex jakke, Alfa Pilot M77

Ryddet i skapet og fant endel ting og tang som jeg ikke lenger trenger:

Har en ny og ubrukt Alfa Pilot M77 støvel i str:45
Dette burde jo være en kjent sko for folk flest så dersom dere trenger ytterligere info se link under.

http://www.alfasko.no/index.php?opti...ask=view&id=59

Gi bud

---------------------------------------
Forsvarets gore-tex jakke. Siste mod. Aldri brukt, helt ny i plastikken.

Den er av merket helly-hansen og har gore-tex membran. Dette er tredje generasjons goretexjakke fra forsvaret.
Har selv meget god erfaring fra tidligere modeller. Før benyttet helly hansen seg av sin egen membran som fungerte greit, men hadde litt problemer med slitestyrke. Siden den har det kommet ut to nye modeller, og den siste modellen har fått gore-tex membran og forsterket slitestyrke.

Dette er en jakke som tåler mye juling og er solid og fin.

Størrelse: Xstor
Modell: 2008

Gi bud
Gammel 15-04-2009, 18:44   #2
Dave Tate
Banned

Medlem siden: 10-2006
Dave Tate har mye å være stolt avDave Tate har mye å være stolt avDave Tate har mye å være stolt avDave Tate har mye å være stolt avDave Tate har mye å være stolt avDave Tate har mye å være stolt avDave Tate har mye å være stolt avDave Tate har mye å være stolt avDave Tate har mye å være stolt avDave Tate har mye å være stolt avDave Tate har mye å være stolt av
Har du noe bilde av den jakken?
Offline:   Svar med sitat
Gammel 15-04-2009, 18:48   #3
illmatic
rompis

illmatic sin avatar

Medlem siden: 01-2006
Alder: 23
illmatic er et navn kjent av alleillmatic er et navn kjent av alleillmatic er et navn kjent av alleillmatic er et navn kjent av alleillmatic er et navn kjent av alleillmatic er et navn kjent av alleillmatic er et navn kjent av alleillmatic er et navn kjent av alleillmatic er et navn kjent av alleillmatic er et navn kjent av alle
"Glemt" å levere inn etter førstegangstjeneste? =)
Gammel 15-04-2009, 19:32   #4
Lean&Fin
Cutting edge

Lean&Fin sin avatar

Medlem siden: 10-2002
Sted: Stavanger
Alder: 24
Lean&Fin elefantastiskuberLean&Fin elefantastiskuberLean&Fin elefantastiskuberLean&Fin elefantastiskuberLean&Fin elefantastiskuberLean&Fin elefantastiskuberLean&Fin elefantastiskuberLean&Fin elefantastiskuberLean&Fin elefantastiskuberLean&Fin elefantastiskuberLean&Fin elefantastiskuber
Konge den jakka, brukte den selv under førstegangstjeneste. Høres iallefall ut som den. Hadde den vært litt mindre skulle jeg tatt den, til tross for at det er blodharry å bruke militære plagg sivilt
Gammel 15-04-2009, 19:51   #5
Lillegutt*
Silver Member

Lillegutt* sin avatar

Lillegutt* is a jewel in the roughLillegutt* is a jewel in the roughLillegutt* is a jewel in the roughLillegutt* is a jewel in the roughLillegutt* is a jewel in the rough
Skal få lagt ut bilde.

Har hatt flagget på armen i 4år og var i en prioritert avdeling så det var bare å forsyne seg av pbu. Har myye rart liggende. Tenkte å selge denne siden den er helt ny og ubrukt.

For å gi folk som ikke har erfaring med størrelsen et perspektiv:
Jeg er 191høy og 100kg.. Og når jeg bruker denne størrelsen så har jeg god plass til ullundertøy og fleecegenser under jakken. Den rekker meg da sånn ca halvveis ned på låret. (20cm over kneet)
Jeg mener at jakken skal være romslig så du får plass til klær under. Men vil ikke anbefale denne jakken for noen som er under 180cm, da blir den i lengste laget.

Litt harry å bruke militære plagg sivilt, men dersom du skal på en skikkelig skogstur så er det etter min mening suverent.
Gammel 15-04-2009, 19:53   #6
Lillegutt*
Silver Member

Lillegutt* sin avatar

Her er et bilde av jakken
Vedlagte bilder
Filtype: jpg M04 jakke.jpg (12,2 KB, 85 visninger)
Gammel 15-04-2009, 19:55   #7
Arralou
Kaiaphas.

Arralou sin avatar

Medlem siden: 11-2003
Sted: Bergen.
Alder: 24
Arralou elefantastiskuberArralou elefantastiskuberArralou elefantastiskuberArralou elefantastiskuberArralou elefantastiskuberArralou elefantastiskuberArralou elefantastiskuberArralou elefantastiskuberArralou elefantastiskuberArralou elefantastiskuberArralou elefantastiskuber
Send en melding via MSN til Arralou
Den tror jeg ville ha passet til når jeg skal gå på trening
www.hatemagick.com

Det er så mye kjærlighet her at jeg blir varm innvendig.
Gammel 22-08-2009, 19:50   #8
Lefsa
Hobbymosjonist

Lefsa sin avatar

Medlem siden: 11-2004
Sted: Namsos
Alder: 22
Lefsa is a jewel in the roughLefsa is a jewel in the rough
Denne er veldig god, har brukt den MYE! pris ligger på 600 kr hvis man skriver taps-skademelding, anmelder tyveri og går på depotet. hehe.

Denne er god til snowboard, snø og slaps. Ikke helt vanntett gore-tex-membran.. veldig lett og tynn.
Gammel 16-09-2009, 13:55   #9
arctic_celi
Hobbymosjonist

arctic_celi sin avatar

Medlem siden: 12-2006
Sted: Nyinnflyttet til Tønsberg
Alder: 30
arctic_celi er et navn kjent av allearctic_celi er et navn kjent av allearctic_celi er et navn kjent av allearctic_celi er et navn kjent av allearctic_celi er et navn kjent av allearctic_celi er et navn kjent av allearctic_celi er et navn kjent av allearctic_celi er et navn kjent av alle
Synes å huske at disse kostet rundt 2000-3500kr på miltrad.no for en stund siden. Jakken er meget god, men kanskje ikke noe man går i byen med
Gammel 07-10-2009, 02:01   #10
voids
Svigermor's drøm

voids sin avatar

Medlem siden: 04-2006
Sted: Tromsø
Alder: 21
voids har mye å være stolt avvoids har mye å være stolt avvoids har mye å være stolt avvoids har mye å være stolt avvoids har mye å være stolt avvoids har mye å være stolt avvoids har mye å være stolt avvoids har mye å være stolt avvoids har mye å være stolt avvoids har mye å være stolt avvoids har mye å være stolt av
Send en melding via MSN til voids
den jakka der er gull! er en sjøl hengende i skapet, løøv it!

George S. Patton
Svar

Trådverktøy
Visningsmoduser

Regler for innlegg